ردیف
|
خدمت |
زیرخدمت |
نحوه ی ارائه |
راهنمای استفاده از خدمت |
اطلاعات تکمیلی |
FAQ
سوالات متداول
|
SLA
بیانیه سطح توافق خدمت
|
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی خدمت
(پیش شماره 028)
33336001 الی 5
|
رسید زمان دار |
آدرس
خدمت
الکترونیکی
|
1 |
ارائه خدمات پژوهشی در حوزه علوم پزشکی (16052587000) |
انتشار مقاله در مجلات دانشگاه های علوم پزشکی
16052587101
|
الکترونیکی |
انتشار مقالات انگلیسی زبان در حوزه علوم پزشکی از طریق سایت مجله
مجله دانشگاه علوم پزشکی قزوین نشریهای علمی و غیرانتفاعی است. این مجله با هدف ارتقای سطح دانش علمی متخصصان، پژوهشگران، کارشناسان و علاقهمندان رشتههای علوم پزشکی؛ کمک به ایجاد ارتباط میان مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی به منظور تبادل تجربه ها و دستاوردهای تازه علمی و کمک به توسعه بهداشت و سطح سلامت جامعه انتشار مییابد.
|
|
چه قوانینی برای انتشار مقاله در مجله علمی دانشگاه وجود دارد؟
1. رعایت ملاحظات اخلاقی در مداخله های انسانی و حیوانی، گمنام ماندن بیمار، مخدوش بودن چهره انسانی و حفظ اسرار پزشکی در مقاله مورد توجه قرار گیرد.
2. ذکر شناسه کمیته اخلاق در پژوهشهای علوم پزشکی مؤسسه مربوطه برای تمام مقالهها و ثبت کارآزماییهای بالینی در سایت کارآزمایی بالینی ایران (IRCT) ضروری است.
3. در مورد سایر مقالهها، ضروری است کد اخلاق در مقاله ذکر و نامه آن در فایل پیوست قرار گیرد.
4. اعلام تعارض در منافع: اگر تحقیق توسط ارگان، نهاد یا سازمان خاصی پشتیبانی شده یا از آن اعتبار مالی گرفته است ذکر نام نهاد یا سازمان الزامی است.
|
|
نرگس محمودی
02833694014
|
کدرهگیری از طریق سامانه |
|
پرداخت پاداش مقالات علوم پزشکی به دانشجویان علوم پزشکی
16052587100
|
الکترونیکی |
نویسندگان مشمول قانون دریافت پاداش با درج اطلاعات مقالات خود در سامانه پژوهان ، درخواست خود را به واحد علم سنجی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال می نمایند.
کارشناس مربوطه پس از تایید مستندات جهت پرداخت از طریق سامانه به واحد مالی ارسال می نماید.
از طریق سامانه پژوهان در قسمت پرداخت حق التشویق مقالات به اعضای هیات علمی مشمول پاداش ، پرداخت می گردد.
|
|
به چه نویسندگانی پاداش تعلق می گیرد؟
نویسنده ی مسئول یا اول و نویسندگانی که دارای تنها وابستگی سازمانی این دانشگاه در مقاله باشد.
به چه مقالاتی پاداش تعلق می گیرد؟
به مقالات Q1 و Q2
|
|
دکتر شهرزاد غلامی
رییس گروه اطلاع رسانی پزشکی ،
028-33335447 داخلی 2665
|
سامانه |
|
فرآیند ثبت نام در سامانه جامع پژوهش |
الکترونیکی |
سامانه جامع پژوهان، جهت مدیریت طرح های پژوهشی، پژوهشگران، محققین و نخبگان، مقالات چاپ شده، سامانه تشویق مقالات، مقالات ارائه شده، ابداعات و اختراعات، در بافت های مختلف دانشگاهی، دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی، واحد تحقیق و توسعه نصب شده و در حال بهره برداری می باشد. |
|
درمورد فرایند ثبت نام در سامانه چه نکات مهمی وجود دارد؟
- در حین ثبت، توجه گردد که هیچ کدام از فیلدهای ستاره دار تکراری نباشند در غیر اینصورت روند ثبت نام باید از اول تکرار گردد.
- حتماً گزینه های دریافت ایمیل و پیام کوتاه انتخاب گردند تا پس از تأیید مدیر سیستم نام کاربری و رمز عبور برای پژوهشگر ارسال گردد.
|
|
عفت ملکی فرد
33357039- داخلی 2646
|
پس از ثبت طرح ، کد طرح از طریق سامانه قابل مشاهده است |
|
برگزاری کارگاه ها و همایش های علوم پزشکی
16052587103
|
ترکیبی |
در پایان هر سال شیوه نامه نیازسنجی برگزاری کارگاه های آموزشی توسط کارشناسان و اعضای هیات علمی برای سال آینده نیازسنجی می شوند.
کارشناسان و اعضای هیات علمی پس از تکمیل فرم نیازسنجی، نتایج تکمیلی راا به مسئول آموز معاونت ترسال کرده و ایشان پس از جمع بندی از طریق نامه اتوماسیونی به معاونت توسعه جهت دریافت شماره آموزشی برای هر کارگاه ارسال می کند.
مدرسین حدود 10 روز قبل از برگزاری کارگاه پوستر معرفی کارگاه را تهیه و آن را به مسئول برگزاری کارگاه ها و سمینارها ارسال می نمایند.
پوستر نهایی پس از تایید جهت اطلاع رسانی به اعضای هیات علمی ، دانشجویان و کارکنان به واحد روابط عمومی ارسال می شود. و لینک برگزاری کارگاه های الکترونیکی جهت شرکت کاربران در پوستر اعلام می شود.
برای برخی از کارگاه های خاص مدرسین کارگاه ها در داخل و خارج دانشگاه با پیشنهاد کارشناسان و تایید رئیس گروه اطلاع رسانی پزشکی تعیین و دعوت به همکاری از ایشان به عمل می آید.
کارگاه ها بصورت الکترونیکی و حضوری برگزار می گردد.
|
|
- چه کارگاه هایی دارای امتیاز آموزشی هستند؟
کارگاه هایی که از معاونت توسعه مجوز آموزشی دریافت کرده اند
- کارگاه های عمومی و تخصصی کدامند؟
در فرایند دریافت مجوز از معاونت توسعه مشخص و در پوستر معرفی کارگاه درج می گردد.
- گواهی آموزشی را چگونه دریافت کنیم؟
امتیاز آموزشی برای کارگاه هایی که از معاونت توسعه مجوز دریافت نموده اند در سامانه آموزشی برای کارکنان ثبت می شود و نیاز به دریافت گواهی فیزیکی نیست. اما اعضای هیات علمی و دانشجویان می توانند با تماس یا مراجعه با مسئول برگزاری کارگاه ها و سمینارها ، گواهی فیزیکی را دریافت نمایند.
- برای ارتقای شغلی چه میزان ساعت آموزشی نیاز است؟
دوره های عمومی 34 ساعت
دوره های شغلی 86 ساعت
- مراحل ثبت نام در کارگاه چگونه است؟
از طریق لینک درج شده در پوستر معرفی کارگاه
- گواهی تدریس را چگونه دریافت کنیم؟
برای کارکنان و اعضای هیات علمی در سامانه آموزشی کارکنان ثبت می شود.اعضای هیات علمی همچنین می توانند با مراجعه به مسئول برگزاری کارگاه در معاونت، گواهی فیزیکی خود را دریافت نمایند.
|
|
مصطفی لطیفی امامی
کارشناس امور کارگاه ها و مسئول روابط عمومی
028-33337006 داخلی 2600
|
عدم مصداق |
|
انتشار کتاب در حوزه علوم پزشکی
16052587102
|
الکترونیکی |
کتاب هایی که جهت بررسی صلاحیت و اخذ مجوز چاپ از طریق اتوماسیون اداری دریافت شده اند، پس از بررسی اولیه توسط رئیس گروه اطلاع رسانی توسط کارشناس برای ارسال به داور آماده میشود. داوران با توجه به حیطه موضوعی کتاب با اخذ صلاحدید و تایید رئیس گروه اطلاع رسانی تعیین میشوند. کتاب در مرحله اول از طریق اتوماسیون برای حداقل دو داور به همراه فرم داوری کتاب ارسال میشود. سپس برای دریافت نظرات داوران در مهلت مقرر پیگیری های تلفنی توسط کارشناس صورت میپذیرد.
|
|
مراحل فرآیند چاپ کتب به چه صورت می باشد؟
- درخواست چاپ تا اتمام داوری اولیه
- اصلاحات کتاب تا داوری نهایی
- تایید داور ناظر تا تصویب چاپ کتاب
- تصویب کتاب تا اخذ شابک
- اخذ شابک تا اخذ فیپا
- اخذ مجوزها تا زمان چاپ
|
|
آیسا ملکی
کارشناس اطلاع رسانی پزشکی،
028-33337006 داخلی 2658
|
عدم مصداق |
|
2 |
ارائه خدمات کتابخانه ای به دانشجویان علوم پزشکی
16052586000
|
16052586100
|
الکترونیکی |
این خدمت عبارت است از فراهم آوردن دسترسی کاربران (اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان) دانشگاه به منابع اطلاعاتی علمی به صورت الکترونیک و از طریق اینترنت. در این خدمت، تعامل با خدمت گیرنده به صورت غیر حضوری، از راه دور و از طریق اینترنت انجام می گیرد. گزارش گیری دسترسی خدمت گیرندگان به منابع علمی علوم پزشکی، برای بعضی پایگاه های اطلاعاتی در قالب میزان استفاده آن ها از پایگاه ها انجام می شود. |
|
نحوه ی دسترسی به پایگاه های تمام متن رایگان چگونه است؟
از طریق سایت کتابخانه مرکزی بخش پایگاه های اطلاعاتی ، مجموعه منابع اطلاعاتی رایگان قابل دسترس می باشد.
|
|
آیسا ملکی
|
عدم مصداق |
|
16052586101
|
ترکیبی |
این خدمت عبارت است از فراهم آوردن امکان "امانت منابع و اسناد علمی علوم پزشکی" برای افراد مشمول استفاده از منابع و خدمات کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی قزوین . افراد برای استفاده از این خدمت می بایست در یکی از کتابخانه های دانشگاه عضو شده باشند. در خدمت فوق، تعامل با خدمت گیرنده به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد. فرد متقاضی امانت می تواند برای دریافت خدمت به کتابخانه مراجعه نماید.
فرایند درخواست امانت بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد
در فرایند امانت کتاب ،بخش تحویل کتاب بصورت حضوری انجام می شود.
|
|
تعداد کتابخانه های تابعه دانشگاه ؟ شامل 11 کتابخانه، مستقر در دانشکده ها و مراکز آموزشی و درمانی می باشد.
نحوه ی عضویت در کتابخانه به چه صورت می باشد؟
جهت دریافت راهنما به سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید
لینک مشاهده صفحه پرسش از کتابدار
|
|
دکتر شهرزاد غلامی
رییس گروه اطلاع رسانی پزشکی ،
028-33335447 داخلی 2665
|
رسید زمان دار از طریق سامانه قابل رویت است |
|