• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ 
  • کد خبر : ۹۳۶۹
بررسی مشكلات حوزه غذا و دارو در شهرستان البرز با حضور مسؤولان

 دکتر مریم نورخیز محجوب، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به همراه مدیران واحدهای مختلف غذا و دارو، با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز، دیدار و گفت و گو کرد.

مهندس حامد چیت سازان، کارشناس روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان این خبر، اظهار کرد: در ادامه نشست های سرپرست و مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با هدف بررسی اقدامات و رفع مشکلات، روز دوشنبه 13 دی 1400، دکتر محجوب، با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز و مسئولین واحدهای دارو و غذا شبکه  نشست صمیمانه ای داشت.

وی گفت: در ابتدای این نشست، دکتر امیرحسین میرزاده، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارایه کرد و خواستار پیگیری کمبود نیرو و تبدیل وضعیت و ردیف استخدامی کارکنان حوزه غذا و دارو شبکه شد.

به گفته مهندس چیت سازان، در ادامه، دکتر نورخیز محجوب هم ضمن تشکر از مجموعه شبکه بهداشت درمان شهرستان البرز، پیگیری مسایل و مشکلات را در اولویت اول مدیران معاونت غذا و دارو عنوان کرد.

در این نشست، دکتر عباس طالبیان، مشاور اجرایی، دکتر امید کارآگاه، مدیر اداره دارو و مخدر؛ مهندس هدایت آزادروش، مدیر اداره غذا، آرایشی و بهداشتی؛ مهندس طاهره دینکانی، مدیر اداره تجهیزات پزشکی و مهندس بی غم حضور داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0