به پرتال معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین خوش آمدید. هدف از ارائه این بیانیه آگاه سازی کاربران و بالا بردن سطح اعتماد و اطمینان ایشان در خصوص نوع و نحوه استفاده از اطلاعاتی است که از کاربران به هنگام بازدید از پورتال و مراجعه جهت هرگونه خدمات بر خط در سامانه های تخصصی تحت نظر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین ازجمله سامانه مدیریت امور داروخانه ها و سامانه صدور و مجوز ترخیص کالا، مواد اولیه و فرآیند شده (TTAC) و ... دریافت می شود؛ موارد ذیل رعایت می گردد.

اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می شود.حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت های جاری می گردد.

به لحاظ قانونی بر اساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری تحت عنوان "حق حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد"، این سازمان خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران سایت‌ها و سامانه‌های تحت نظر سازمان می‌داند. که شامل موارد زیر است:

به منظور کار با این تارنما و یا استفاده از خدمات آن برخی اطلاعات شخصی شما ممکن است دریافت گردد. این اطلاعات برای اعمال خدمات، حفظ کیفیت خدمات، و به منظور فراهم کردن آمار عمومی ناظر به استفاده از پایگاه اینترنتی به کار گرفته می‌شود. 

  • اطلاعات دریافتی از کاربران عموماً شامل مواردی از قبیل شماره تماس، کد ملی، آدرس پست الکترونیکی می‌باشد که صرفاً جهت روان‌سازی امور و تشخیص موارد غیر معمول (Anomaly) است.
  • میزان اطلاعات دریافتی از کاربران در حدی است که برای ارائه خدمات مربوطه به نحو مطلوب، کفایت کند.
  • اطلاعات دریافتی در اختیار هیچ ارگان یا نهاد دیگری قرار نمی‌گیرد.
  • جهت دریافت اطلاعات کاربران از فناوری‌های نوین استفاده می‌گردد. به‌طور مثال در برخی از سامانه ها از توکن جهت احراز هویت افراد استفاده می‌شود.
  • این دانشگاه از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته جهت جلوگیری از نفوذ نرم‌افزارهای مخرب و هکرها استفاده می‌کند.
  • محل قرارگیری داده‌ها در مراکز داده (Data Center) داخل کشور می‌باشد و از طریق الگوریتم‌های پیشرفته رمزنگاری داده، کدگذاری می‌شود.
  • اطلاعات دریافتی صرفاً در اختیار متولیان مربوط به درخواست کاربران قرار می‌گیرد. که این متولیان مورد تائید دانشگاه می‌باشند.
  • پیوندهایی که در سایت‌ها و سامانه‌های تحت نظر دانشگاه قرارگرفته است، مربوط به سایت‌هایی است که تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • این پرتال و همه محتوای آن بر مبنای قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، تحت مالکیت معنوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین می‌باشد. هرگونه تولید مشابه، ارسال به شخص ثالث، انتشار در زیر سایت‌ها و یا چاپ تمام یا بخشی از هر نوع محتوای موجود در اين سايت فقط با ذکر نام منبع مجاز است. مگر در مواردي که موافقت‌نامه معتبر کتبي از سوي وزارت بهداشت و درمان صادر شده باشد.
  • اصول محرمانگی در مورد اطلاعات شخصی کاربران کاملاً رعایت شده و از این اطلاعات به بهترین شکل محافظت می‌شود.
  • اکانت اینترنت هم از طریق مدیریت آمار و فن‌آوری اطلاعات دانشگاه، در اختیار اساتید، دانشجویان و کارکنان  قرار می‌گیرد.
  • لازم است تا کاربران در هنگام مراجعه به سامانه ها و سایت های تحت نظر دانشگاه هشدارهای امنیتی را رعایت کنند. در غیر این صورت عواقب ناشی از عدم رعایت نکات امنیتی تنها بر عهده کاربر می‌باشد.
    برخی از این هشدارها شامل مواردی مانند تغییر رمز عبور در یک بازه زمانی مشخص، ثبت اطلاعات مهم دور از دید دیگران، به‌روزرسانی نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس و دیوار آتش(Fire Wall) در کامپیوتری که از آن برای ورود و دسترسی به اطلاعات استفاده می‌شود.
  • ثبت نشانی آدرس الکترونیکی رایانه شما (IP) به ما کمک می کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام نماییم.
  • توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما هنگامی که پیام و یا مطلبی را در بخش تالارهای گفتگو و یا سایر قسمت های سایت ارسال می کنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده های احتمالی و ارسال پیام های ناخواسته از سوی دیگران شود. 
  • معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین ممکن است گهگاه این بیانه حریم خصوصی را به منظور بازتاب بازخورد مراجعین خود بروزرسانی کند. این معاونت شما را تشویق می‌کند تا به طور دوره‌ای این بیانیه را مرور کنید تا از نحوه حفاظت اطلاعات شما توسط معاونت مطلع شوید.

6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0