این دانشگاه کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... پیش از ابلاغ به مدت دو هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام نماید.

  • کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانهرسیدگی به شکایات” و سامانه “نظام پیشنهادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی معاونت قرار داده‌ شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  • مراجعین می‌توانند از طریق سامانه “ ارتباط با معاون و مدیران ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی قرار داده‌ شده است، انتقادات و پشنهادات خود را مطرح نمایند. با معاون و مدیران ارتباط داشته و در صورت نیاز درخواست ثبت ملاقات حضوری خود را ثبت نمایند. درخواستهای واصله به معاون و مدیران ارسال شده و وقت ولاقات تعیین می گردد؛ مراجعین می توانند با استفاده از کد رهگیری زمان خود را دریافت نمایند.
  • کاربران می توانند از طریق منو “تماس با ما” و “درباره ما”، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.
  • عزیزان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی رضایت ارباب رجوع از خدمات” و “نظرسنجی پرتال” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی معاونت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  این معاونت ارسال نمایند.

 

 

پرسشنامه رضایتمندی کارکنان

فرم پیشنهادات مردمی 

سامانه نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

 

تالار گفتگو


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0