معرفی خدمت :

پیگیری کمبودهای تجهیزات پزشکی اعلام شده توسط مراکز درمانی به منظور تایید یا رد کمبود و رفع کمبود مراکز درمانی در صورت واقعی بودن

شناسنامه خدمت بیانیه سطح توافق خدمت

 

مسئول ارائه خدمت :

کارشناسان اداره تجهیزات پزشکی
 
اداره تجهیزات پزشکی
خانم  دینکانی.jpg
خانم مهندس طاهره دینکانی، رییس اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی

 

 


شرح وظایف :

 

- بررسی مستمر سامانه کمبود تجهیزات پزشکی

- بررسی واقعی بودن کمبود  اعلام شده

- پیگیری رفع  کمبود مراکز درمانی از طریق تعامل با شرکتها و ثبت نظر در صورت رفع کمبود

- در صورت عدم امکان  رفع کمبود با پیگیری کارشناس دانشگاه، بررسی موضوع توسط کارشناس اداره کل و ثبت توضیحات و ارائه راهنمایی لازم

 
شماره تماس : 028-33663834  
پست الکترونیک :

fdd_bme@qums.ac.ir

آدرس :

 قزوین - بلوار آزادگان - نبش مفتح - ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه - معاونت غذا و دارو – طبقه اول -
واحد نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی

 

فلوچارت و مراحل گردش کار :

فلوچارت کمبود.png

 

قوانین و مقررات :

 

مستندات مورد نیاز :

ثبت گزارش کمبود در سامانه کمبود تجهیزات پزشکی به همراه ذکر دقیق نام،برند، تعداد و ... کالای مورد نظر

 

مدت زمان انجام خدمت :

حداکثر سه روز کاری

 

هزینه های مورد نیاز :

هزینه ای بابت این خدمت اخذ نمی گردد.

 

سوالات متداول : 

سئوال 1)  آیا امکان پیگیری کمبود های ثبت شده بصورت اینترنتی وجود دارد؟

 

بله،پس از ثبت گزارش کمبود ، گزارش توسط کارشناسان مربوطه بررسی و در سامانه IMED پاسخ داده می شود که این پاسخ توسط کاربر ثبت کننده ی گزارش قابل مشاهده می باشد.

  فرم نظرسنجی خدمت


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0